ျမန္မာျပည္က ေရပန္းစား တိုယိုတာ ကလူဂ်ာ

တိုယိုတာ ကလူဂ်ာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေတြ႔ျမင္ေန ရပါျပီ။ ျမန္မာျပည္ စေရာက္စက သိန္း ၆၀၀၊ ၇၀၀ အထိ ေစ်းျမင့္ခဲ့ေပမယ့္ ယခုခ်ိန္မွာေတာ့ သိန္း ၂၀၀ ဝန္းက်င္ နဲ႔ ရႏိုင္တဲ့ကားမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ စီးခ်င္သပ ခပ္ေကာင္းေကာင္းဆုိရင္ေတာ့ သိန္း ၃၀၀ ပတ္လည္မွာပဲ ရွိမယ့္ကားျဖစ္ပါတယ္။


ပထမမ်ိဳးဆက္၊ ဒုတိယမ်ိဳးဆက္လုိ႔ ထုတ္ထားေပ မယ့္ ျမန္မာျပည္ေရာက္တာကေတာ့ ပထမမ်ိဳးဆက္ေလာက္ ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဂ်ပန္ေလလံေစ်းထဲမွာလည္း ကလူဂ်ာကို ၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္ ဂိတ္ဆံုးပဲေတြ႔ျမင္ရပါတယ္။ ျမန္မာျပည္က စလစ္အပ္ အဝယ္သမားေတြအတြက္ အံ့ကိုက္ျဖစ္တဲ့ကားမ်ား ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကလူဂ်ာက တုိယိုတာ ကမ္မရီ ပလက္ေဖာင္း က ကားျဖစ္ျပီး 4Runner နဲ႔အမ်ိဳးေတာ္ပါတယ္။ 4Runner ဆီစားၾကီးလို႔ ၾကိဳက္သူ နည္းပါတယ္။

ကလူဂ်ာလည္း ဆီစားသက္သာတယ္လို႔ မဆုိလိုပါ။ ကီလိုမီတာ တစ္ရာကို ၁၂.၃ လီတာ ကုန္တယ္လို႔ စမ္းသပ္ခ်က္ရလဒ္က ေျပာဆုိပါတယ္။ သံုးျပီးကားစီးတဲ့ အတြက္ သူျပတဲ့အတိုင္းပဲ fuel economy ကဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မွာပါ။ Hybrid ဗားရွင္းေတာင္ ၂၀၀၅ နဲ႔ ၂၀၀၇ ၾကားေမာ္ဒယ္ၾကားမွာ ထုတလုပ္ထား တယ္ဆုိပါတယ္။ Hybrid မွာေတာ့ ကီလိုမီတာ တစ္ရာကို ၉.၄ လီတာပဲ ကုန္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါက ေလးဘီးေမာင္းစနစ္မွာ စမ္းသပ္ ထားတဲ့ ရလဒ္ ျဖစ္ပါတယ္။

အစက သူ႔ကုိ Highlander လို႔အမည္ေပးထားပါတယ္။ Hyundai ကထုတ္တဲ့ ကားနဲ႔ နာမည္တူေနတဲ့အတြက္ ဂ်ပန္လို ကူရူဂ (Kuruga) လို႔ေပးရမွာ ကလူဂ်ာ (Kluger) လို႔အမည္တြင္လာတဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါ ၂၄၀၀ စီစီကေတာ့ အေသးဆံုးဆိုက္ျဖစ္ျပီး I4 အင္ဂ်င္အမ်ိဳးအ စား ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ ႏွစ္မ်ိဳးကေတာ့ ၃လီတာ V ပစ္စတင္ ၆လံုးပူး အင္ဂ်င္၊ ၃.၃လီတာ Vပစ္စတင္ ၆လုံးပူး အင္ဂ်င္တို႔ ျဖစ္ျပီး စုစုေပါင္ းသံုးမ်ိဳးပဲ ထုတ္လုပ္ထားပါ တယ္။ ေလးဘီးေမာင္း Hybrid က ၂၀၀၅ ေနာက္ပိုင္းမွ အပိုလွ်ပ္စစ္ေမာ္တာအေနနဲ႔ ေပါင္းစပ္ေပးလိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေလးဘီးေမာင္းစနစ္မွာ ဘီးအတြက္ အကူေထာက္ပံ့ေပး မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

တံခါး ငါးေပါက္ SUV ျဖစ္ျပီး အပို -စပယ္ယာဘီး ကုိ ေအာက္ေျခမွာ တပ္ဆင္သယ္ေဆာင္သြားႏိုင္ပါတယ္။ ဝယ္လက္စမွာလည္း စပယ္ယာဘီးအပိုပါတတ္ပါတယ္။ ဂီယာ ၄ ခ်က္ ေအာ္တိုဗားရွင္းစတင္ခဲ့ေပမယ့္ ၂၀၀၄ ေနာက္ ပိုင္းေမာ္ဒယ္ဆုိရင္ ၅ ခ်က္ေအာ္တိုကိုသာ ေတြ႔ျမင္ ရမွာ ျဖစ္ ပါတယ္။

တုိယိုတာ ဟာရီယာထြက္တဲ့ ၂၀၀၆ မတိုင္ခင္က တုိယိုတာရဲ ႔ ေရာင္းအားအေကာင္းဆံုး SUV ျဖစ္ပါတယ္။ လံုျခံဳေရးအပိုင္း မွာလည္း အမွတ္ေကာင္းတဲ့အတြက္ ဥေရာပ၊ အေမရိက၊ အာရွ ေစ်းကြက္ေတြမွာ ဂုဏ္ၾကီးတဲ့ ကား ျဖစ္ပါတယ္။ Anti-lock ဘရိတ္၊ ဘရိတ္ အေထာက္အခံစနစ္၊ အီလက္ ထေရာနစ္ ဘရိတ္မွ်ေဝစနစ္၊ ေမာ္ေတာ္ယဥ္ တည္ျငိမ္ထိန္း ခ်ဳပ္စနစ္၊ Traction ထိန္းစနစ္ စတာေတြလည္း ပါဝင္ပါ တယ္။ ၂၀၀၄ ေနာက္ပိုင္းထုတ္ ကလူဂ်ာမ်ား မွာ ေလအိတ္စ နစ္ပါဝင္လာပါတယ္။ တာယာဘီးရဲ ႔ဖိအား ဘယ္ေလာက္ ရွိတဲ့ဆုိတာကို တိုင္းတာ မွတ္သား သတင္းေပးတဲ့ Sensor လည္း ပါဝင္ပါေသးတယ္။

LCD တီဗီ၊ Audio Player, Navigation, ပါဝါဝင္းဒုိး၊ ဘက္မွန္၊ စမတ္ကီး တံခါးေသာ့ပိတ္၊ေသာ့ဖြင့္ စနစ္၊ ဘက္ ကင္မရာ၊ Sun-roof အစရွိသျဖင့္တို႔ကို ၂၀၀၄ အထက္ေမာ္ဒယ္မ်ားမွာ ၾကိမ္းေသေတြ႔ျမင္ရမွာ ျဖစ္ပါ တယ္။ ေနာက္ပိုင္း ျပန္လည္တပ္ဆင္ေပးမွုေၾကာင့္လည္း ပိုမိုစံုလင္စြာ ပါရွိတတ္ပါေသးတယ္။

ခရီးသည္ ၇ေယာက္ ဆန္႔တဲ့ ကားၾကီး ျဖစ္ပါတယ္။ အရွည္ ၁၈၄.၄ လက္မ၊ အက်ယ္ ၇၁.၉ လက္မ၊ အျမင့္ ၆၆.၅ လက္မ ကိုယ္စီ အတိုင္းရွိျပီး ေပါင္ ၃၇၈၄ ေပါင္ေလးတဲ့ ကားၾကီး ျဖစ္ပါတယ္။ ယေန႔ ျမန္မာျပည္ ကားရွိုးရြန္း၊ ကားပြဲစားတန္းေတြမွာေရာ အလြယ္တကူ ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ျပီး ကားေလလံဝဘ္ဆိုဒ္မ်ားမွာလည္း ယန္း ၁၀ သိန္း ကလူဂ်ာ မ်ားကို ရွာေဖြ ေတြ႔ရွိႏိုင္ပါတယ္။
---
http://www.colayonline.com.mm/automobile/portal.html#auction











0 comments: