ျမန္မာက်ပ္ သိန္း ၂ေထာင္ဝန္းက်င္ Aston Martin V8

 ၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္ Aston Marsin V8 ရဲ ႔အဂၤလန္မွာ မူရင္းေရာင္းေစ်းကေတာ့ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၁၀၀၀၀ ရွိပါတယ္။ ဂ်ပန္ကားေလလံထဲမွာေတာ့ ယန္း ၇၃သိန္း ဝန္းက်င္နဲ႔ ေပါက္ေနပါတယ္။ Condition ကလည္း ၄.၅ အဆင့္ဆုိေတာ့ အလတ္ၾကီးရွိေသးတဲ့ ကားမို႔လို႔ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဒီေတာ့ ျမန္မာေငြနဲ႔ တြက္ရင္ ၈၁၀ သိန္းေက်ာ္ ရွိပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါက ၄၃၀၀ စီစီျဖစ္ျပီး ၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္ ဆုိေတာ့ သတ္မွတ္ေမာ္ဒယ္ ထပ္ေတာ့ မေက်ာ္ပါဘူး။ သုိ႔ေပမယ္ အခြန္ပမာဏနဲ႔ ေပါင္းလိုက္ရင္ သိန္း ၂ေထာင္ပတ္ လည္ေလာက္ ေပါက္ေစ်းရွိမယ့္ ကားျဖစ္ပါတယ္။


ဂ်ိမ္းဆဘြန္းေမာင္းတာကေတာ့ Aston Marin One-77 ျဖစ္ ပါတယ္။ အခု ဂ်ပန္ေလလံမွာ ေတြ႔တာက Aston Martin Vantage V8 ျဖစ္ျပီး One-77 လိုေတာ့ ကမၻာ့ေစ်းၾကီးကား မဟုတ္ပါဘူး။ သို႔ေပမယ့္ Aston မွ တစ္ႏွစ္ကိုအစီး ၃၀၀၀ သာထုတ္တဲ့ ေစ်းၾကီး ဇိမ္ခံျပိဳင္ကား ျဖစ္ပါတယ္။ ဂ်ပန္ေလ လံေစ်းထဲမွာလည္း ရွိေနတဲ့အတြက္ ျမန္မာျပည္သား မ်ားလည္း အလြယ္တကူ ဝယ္စီးႏိုင္မယ့္ ကားမ်ိဳး ျဖစ္ပါ တယ္။

တံခါးႏွစ္ေပါက္ ႏွစ္ေယာက္စီး ဇိမ္ခံျပိဳင္ကားျဖစ္ပါတယ္။ hardtop နဲ႔ roadster ႏွစ္မ်ိဳးထုတ္ပါတယ္။ Hardtop ကေတာ့ ေဘာ္ဒီနဲ႔တစ္ဆက္တည္းရွိတဲ့ အမိုးမာျဖစ္ပါတယ္။ Roadster ကေတာ့ အဖြင့္အပိတ္အလြယ္ တကူ ျပဳ လုပ္ႏိုင္ေအာင္ တပ္ဆင္ေပးထားတဲ့ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး အမိုးမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ ယင္းအတြက္ အဆင့္ျမင့္ရာဘာသား မ်ားကို အသံုးျပဳပါတယ္။ ကားေဘာ္ဒီတစ္ခုလံုးကို အလူမီနီယံနဲ႔လုပ္ထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကားရဲ ႔ဝိတ္က အျခား အရြယ္တကူ ျပိဳင္ကားနဲ႔ယွဥ္ရင္ ေပါ့ပါတယ္။

အင္ဂ်င္ပါဝါ ၄၃၀၀ စီစီ၊ ပစ္စတစ္ ၈လံုး V အင္ဂ်င္ကို အသံုးျပဳထားပါတယ္။ ၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္ကစျပီး ယေန႔ထိ ထုတ္ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၈ ေမာ္ဒယ္အထက္မွာ ၁၂လံုးပူး ပစ္စတင္ကုိအသံုးျပဳျပီး အင္ဂ်င္ပါဝင္လည္း ၆၀၀၀ စီစီျဖစ္သြားပါတယ္။ အင္ဂ်င္ဆုိက္တူတဲဲ့ V8 မွာေတာင္ ၄၇၀၀ စီစီအထိ ျမင့္တင္ခဲ့လို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္အထိကေတာ့ ၄၃၀၀ စီစီပဲ ေတြ႔ျမင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ျမင္းေကာင္ေရအား ၃၈၀ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ျပီး အျမန္ဆံုး တစ္နာရီ ၁၇၅ မုိင္ေျပးပါတယ္။ ၆ခ်က္ လက္ထိုးနဲဲ႔ ၆ခ်က္ ေအာ္တို ႏွစ္မ်ိဳး ထုတ္ထားပါတယ္။ ၂၀၀၇ ေမာ္ ဒယ္မွာေတာ့ ၆ခ်က္ လက္ထိုးကုိပဲ အသံုးျပဳထားပါတယ္။ အင္ဂ်င္ကို ေရွ ႔အလယ္က်က်မွာတပ္ဆင္ထားျပီး ဝမ္းဗိုက္ေအာက္ နည္းနည္းက်ပါတယ္။ Gravity သေဘာ တရားအရ သီအိုရီအတိုင္း တြက္ခ်က္တပ္ဆင္ထား တာ ျဖစ္ ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဝမ္းဗိုက္နဲ႔ ကပ္ေနတဲ့ အင္ဂ်င္ေၾကာင့္ ျမန္မာျပည္က အနိမ့္အျမင့္လမ္းမ်ားမွာ အသံုးျပဳလို႔အဆင္ေျပဖို႔ကေတာ့ User တို႔ အေပၚမွာသာ မူတည္ပါတယ္။

Safety အတြက္ test လုပ္တုန္းက ၾကယ္ငါးပြင့္လံုးရရွိခဲ့ပါ တယ္။ ေအာ္တို မဂၢဇင္းမ်ားမွလည္း ၂၀၀၇အတြက္ အေကာင္းဆံုး ကားစာရင္းေတြထဲမွာ ထည့္သြင္းေဖာ္ျပ ပါတယ္။ ျပိဳင္ကားျဖစ္ျပီး ဗားရွင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေတာင္ ခြဲထုတ္ပါေသးတယ္။ ဥပမာ- GT,N400, Vintage S အစရွိသျဖင့္ ခြဲထြက္ထားပါေသးတယ္။ ျပိဳင္ကား ဗားရွင္းမွာ ဆုိရင္ တစ္နာရီမိုင္ ၂၀၀ ေက်ာ္ေတာင္ ေျပးတယ္ လို႔ဆုိပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဆီစားလည္း မသက္သာမယ့္ ကားမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ကာဘြန္ဖိုက္ဘာ ေလယာဥ္ေနာက္ျမီး (အဲရိုးဒိုင္းနမစ္) ေၾကာင့္လည္း ျပိဳင္ကားမွန္း ပိုသိသာ ေစ ပါတယ္။ ေနာက္ဘက္ကို Hactchback လိုခပ္ခံုးခံုးထား ပါတယ။ ဒါက V8 Vantage ရဲ ႔ဒီဇိုင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

အီလက္ထေရာနစ္ Gadget ကေတာ့ ဇိမ္ခံကားမ်ားေလာက္ မစံုေပမယ့္ ေအာ္ဒီယို စနစ္ေကာင္းေကာင္း၊ အဲယာကြန္း စနစ္ေကာင္းေကာင္း၊ အီလက္ထေရာနစ္ထိန္း ဘရိတ္စနစ္၊ စမတ္ကီး၊ ပါဝါဝင္းဒိုး၊ ပါဝါ တံခါးေပါက္၊ ဘက္မွန္၊ LED မီးလံုး အစရွိသျဖင့္တို႔ ပါဝင္ပါေသးတယ္။ ဒါေတြကလည္း မပါရင္ေတာင္ ေနာက္ပိုင္း အကုန္အက် အနည္းငယ္နဲ႔ ကိုယ္တိုင္ျပန္တပ္ဆင္ႏိုင္တဲ့ အပိုင္းမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။

အရွည္ ၁၇၂.၅ လက္မ၊ အက်ယ္ ၇၃.၅ လက္မ၊ အျမင့္ ၄၉.၄ လက္ကိုယ္စီ အတိုင္းရွိျပီး ၃၄၁၃ ေပါင္သာေလးတဲ့ ဝိတ္ေပါ့ေပါ့ ျပိဳင္ကား ျဖစ္ပါတယ္။ ျမန္မာက်ပ္သိန္း ၂ေထာင္ဆုိတာ လက္တေလာေပါက္ေစ်းျဖစ္ျပီး ေအး ဂ်င့္ေတြမွတစ္ဆင့္ တိုက္ရိုက္မွာစီး မယ္ဆုိရင္ ဒီထက္ လည္း ေစ်းသက္သာႏိုင္ပါေသးတယ္။
---
http://www.colayonline.com.mm/automobile/portal.html#auction
















0 comments: