ကယ္လ္ဒီးနား စက္ရံု
စက္ရုပ္လို႔ လူသိမ်ားတဲ့ တတိယမ်ိဳးဆက္ တုိယိုတ ကယ္လ္ဒီးနား (Toyota Calidna) ကိုေတာ့ လူတိုင္း သိမယ္ထင္ပါတယ္။
ဟိုးအရင္တုန္းက သိန္း တစ္ေထာင္ေပးေတာင္ အနားမကပ္ႏိုင္တဲ့ ကားေတြ သိန္း ၂၀၀ ဝန္းက်င္နဲ႔ Caldina စက္ရုပ္ေတြ ၾကိဳက္တာေရြးစီးႏိုင္တဲ့ အေျခအေနကို ေရာက္ရွိလာပါျပီ။ ကားေဟာင္း စလစ္အပ္ျပီး ခပ္မိုက္မိုက္ကားမွ စီးခ်င္သူမ်ား အသြင္းနည္းနည္းမ်ားခဲ့တဲ့ ကားျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဂ်ပန္ေလလံေစ်းမွာ ေတာင္ တက္ရိပ္ျပခဲ့လိုက္ပါ ေသးတယ္။ ၂၀၀၂ ခုႏွစ္မတိုင္မီ ထုတ္လုပ္တဲ့ ေမာ္ဒယ္ကိုေတာ့ ၾကက္တူေရြးလို႔ ျမန္မာေခၚေခၚၾကပါတယ္။ စက္ရုပ္ဆုိတာကေတာ့ ေနာက္ဆံုးမ်ိဳးဆက္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
တံခါးငါးေပါက္ စေတရွင္ ဝက္ဂြန္ျဖစ္ျပီး ေလးဘီးေမာင္းျဖစ္တဲ့အတြက္ ဆီစားကေတာ့ မသက္သာတဲ့ ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပါဝါကေတာ့ ၁၈၀၀ စီစီတန္း၊ ၂၀၀၀ စီစီတန္းေတြ ရွိပါတယ္။ ၂၀၀၂ ခုႏွစ္ကေန ၂၀၀၇ အထိသာထုတ္လုပ္ခဲ့တဲ့ အတြက္ ကယ္လ္ဒီးနားမွာ ေနာက္ဆံုးထြက္တဲ့ ေမာ္ဒယ္လို႔ဆုိႏိုင္ပါတယ္။
အင္ဂ်င္ကို V ပံုစံမသံုးပါဘူး။ L ပံုသ႑န္ အလ်ားလိုက္ ပစ္စတင္တြဲ ၄ လံုးပူး FE, FSE, GTE အင္ဂ်င္မ်ားကို အသံုးျပဳပါတယ္။ ၂၀၀၅ ေနာက္ပိုင္းေမာ္ဒယ္ဆုိရင္ တာဘိုခ်ာဂ်ာပါ တပ္ဆင္ထားတာ ေတြ႔ျမင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
တစ္နာရီ မိုင္ ၁၃၀ ကေတာ့ သူ႔ရဲ႕အျမင့္ဆံုး တင္ေမာင္းႏိုင္တဲ့ Speed ျဖစ္ပါတယ္။ ဂီယာ ၄ခ်က္ထိုး ေအာ္တုိ အမ်ိဳးအစားေတြခ်ည္း အသံုးျပဳထုတ္လုပ္ထားတယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ကို ရွားရွားပါးပါး ျပိဳင္ကားပံုစံေျပာင္းထားတဲ့ စက္ရုပ္ေတြလည္း ဝင္တတ္ပါတယ္။ သူတို႔က် အင္ဂ်င္အားပိုၾကီးသြားျပီး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္အားလည္း အမ်ားၾကီးပုိသြားပါတယ္။ ဂီယာလည္း ေအာ္တိုမဟုတ္ေတာ့ပဲ လက္ထိုးအမ်ိဳးအစား ျဖစ္သြားတယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။
ျမန္မာျပည္ကို အဝင္မ်ားတာ ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္၊ ၂၀၀၃ ေမာ္ဒယ္ေတြျဖစ္ပါတယ္။ ေလလံေစ်းကခ်ည္းဝယ္တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ပါတဲ့ Condition ခ်င္းကမတူပါဘူး။ အခ်ိဳ႕က် LCD တီဗီ၊ ေနာက္ကင္မရာ၊ Navi, Smart Key, LED မီးလံုး အစရွိသျဖင့္ အပိုေဇာင္း ပစၥည္းသစ္ေတြပါေပမယ့္ အခ်ိဳ႕က ေနာက္မွ ကိုယ္တိုင္ ျပန္လည္ ဝယ္တတ္ရမယ့္ ပလိမ္းေတြခ်ည္း ျဖစ္ပါတယ္။
ဟံသာဝတီကားေစ်းကြက္မွာေတာ့ တုိယိုတာ ကယ္လ္ဒီးနား စက္ရုပ္ေတြ ျမန္မာက်ပ္ေငြ သိန္း ၂၃၀ ဝန္းက်င္ေပါက္ေနပါတယ္။ ေလလံကားေစ်းကြက္မွာေတာ့ ဂ်ပန္ယန္း ၃ သိန္းရင္းရင္ သံုးေပ်ာ္မယ့္ စက္ရုပ္ တစ္စီးရႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေအာက္ပါလခ့္မွာ ကိုင္တိုင္ရွာေဖြ ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။
www.motors.com.mm
0 comments: