အိပ္သည္ျဖစ္ေစ မအိပ္သည္ ျဖစ္ေစ



ကိုယ္ပိုင္ကားျဖင့္ ခရီးေဝးသြားတဲ့ အမ်ိဳးသမီး တစ္ဦးဟာ ပင္ပန္းလို႔ ဟိုတယ္တစ္ခုမွာ ဝင္တည္းပါတယ္။

သူမအေနနဲ႔ ေလးနာရီပဲ ခဏအိပ္ျပီး ခရီးဆက္သြားဖိ႔ု ျဖစ္ပါတယ္။ ေလးနာရီ အိပ္ျပီးေနာက္ ေအာက္ဆင္းလာ ျပီး ဟိုတယ္တည္းခိုခ ရွင္းပါတယ္။

တည္းခုိခရွင္းေတာ့ ေဒၚလာ ၄ ေထာင္ေတာင္ ကုန္က်ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဒါကို မေက်နပ္တဲ့အတြက္ မန္ေနဂ်ာကို ကြန္းပလိန္႔တက္ပါတယ္။ မန္ေနဂ်ာ ကေတာ့ ေအာက္ပါအတိုင္းရွင္းပါတယ္။

"က်ေနာ္တို႔ ဟိုတယ္က ၾကယ္ငါးပြင့္အဆင့္ရွိ ဟုိတယ္ပါ။ ေရကူးကန္လည္း ရွိပါတယ္"

အမ်ိဳးသမီး - ဒါေပမယ့္ က်မ မသံုးဘူးေလ။

မန္ေနဂ်ာ - ကမၻာေက်ာ္အဆုိေတာ္ေတြလည္း လာေရာက္ ေဖ်ာ္ေျဖပါတယ္။

အမ်ိဳးသမီး - က်မ သြားမၾကည့္ခဲ့ပါဘူး။

မန္ေနဂ်ာ - ေအးေဆး ကိုယ္လက္သန္႔စင္ဖို႔အတြက္ ေခြ်းထုတ္ခန္း ရွိပါတယ္။

အမ်ိဳးသမီး- အဲဒါလည္း က်မသံုးဘူး။

မန္ေနဂ်ာ - ကမၻာ့အေကာင္းဆံုး ဝိုင္နဲ႔အရက္မ်ားလည္း ေပးထားပါတယ္။

အမ်ိဳးသမီး - အဲဒါေတြလည္း က်မ မေသာက္ခဲ့ဘူး။

မန္ေနဂ်ာ  - စိတ္မရွိပါနဲ႔မ။ သံုးသည္ျဖစ္ေစ၊မသံုးသည္ျဖစ္ေစ က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ အသံုးျပဳစရိတ္ပါေပါင္းျပီး ေဒၚလာ ၄ ေထာင္ ယူပါတယ္။

အမ်ိဳးသမီး - ဟုတ္ပီေလ။ ေရာ့ ဒီမွာ ေဒၚလာ ၁ ေထာင္။

မန္ေနဂ်ာ - ၄ ေထာင္ေပးရမွာေလ မမေလး။

အမ်ဳိဳးသမီး - အင္းဟုတ္တယ္။ ရွင္ က်မနဲ႔ အိပ္ခအတြက္ ၃ ေထာင္ရစရာ ရွိတယ္ေလ။ အဲဒါျဖတ္လိုက္တယ္။

မန္ေနဂ်ာ - က်ေနာ္ဘယ္တုန္းက အမ နဲ႔အိပ္ခဲ့လို႔လဲဗ်ာ။

ဒီေတာ့ အမ်ဳိးသမီးက ေအာက္ပါအတိုင္း ေျဖျပီး လွည့္ထြက္သြားပါတယ္။

 စိတ္မရွိပါနဲ႔ ရွင္။ အိပ္သည္ျဖစ္မအိပ္သည္ျဖစ္ေစ။ က်မကေတာ့ ဒါကို ေပါင္းျပီး ကုန္က်စရိတ္ ထည့္တြက္ပါတယ္။

--
Ref:jokeslove

International news for myanmar

--

0 comments: